Питання і відповіді (стор 2)



На цій сторінці Ви знайдете відповіді на найпоширеніші питання про реставрацію ванн.

Якщо Ви не змогли знайти відповідь на своє питання, задайте його використовуючи форму зворотного зв'язку в кінці сторінки.

1 2 3

Я не можу вам додзвонитися, всі номери ніби заблоковані. Чому?

Передзвоніть пізніше. Це означає, що оператор на зв'язку з іншим клієнтом. У цей час інші номери автоматично блокуються, щоб оператор міг говорити без перешкод.

Можете дати номер майстра?

Ми не даємо клієнтам номера майстрів. Зазвичай з ранку до вечора майстра на об'єкті та їх не повинні відволікати телефонні дзвінки. Оператор сам дзвонить майстру і передає йому всі залишені клієнтами заявки. Після цього, іноді на наступний день, у вільний час майстер зв'язується з клієнтом і обговорює всі деталі.

Яким матеріалом майстер виконує реставрацію?

Кожен майстер працює з тим матеріалом, до якого звик. Деякі майстри працюють з декількома видами матеріалів. Конкретні марки матеріалів, які ми застосовуємо можна знайти в розділах з описом методів реставрації (див. Меню). Так як кінцевий результат роботи, головним чином, залежить від якості виконаної роботи, а не виду матеріалу, ми не віддаємо перевагу якомусь конкретному з них.

Де виробляється матеріал, яким ви працюєте?

За винятком акрилових вкладишів, практично весь матеріал, який застосовується для відновлення емалі в Україні - Російського виробництва, виготовлений, за словами виробників, з німецької сировини. Ми розуміємо, що в умовах справжньої, політичної, обстановки не всім подобається цей факт. Проте альтернатив немає. Якщо вам пропонують реставрацію "німецьким" матеріалом Фібер Гласс (Fiber Glass), це означає, що Вас обманюють, оскільки такого матеріалу, на жаль, немає в природі. В даному випадку використовується звичайний, російський матеріал, розлитий у відра з відповідним назві малюнком або наклейкою. Часто таким способом підвищують його вартість і вартість виконаної ним роботи. В Україні виробляють лише сертифікований матеріал без назви, дуже низької якості. Працювати з ним неможливо.

Емаль має сильний запах?

Матеріал, який використовується при емалювання має різкий, неприємний запах. Матеріал, який застосовується для реставрації наливних методом має легкий запах пластика. Якщо на емалі є відколи, для їх ремонту майстер буде використовувати шпаклівку, яка має різкий запах. Запах має також розчинник. Але запахи від цих матеріалів швидко вивітрюються.

Чим відрізняється реставрація рідким акрилом і наливним акрилом?

фарбування акрилом, реставрація наливним акрилом або рідким акрилом - це все синоніми. У всіх випадках мова йде про метод "Наливна ванна" з використанням рідкого (наливної) акрилу. "Рідкий акрил" - має на увазі консистенцію (Або щільність) матеріалу. "Наливна акрил" - має на увазі спосіб нанесення матеріалу.

Який метод реставрації краще?

Найкраще співвідношення ціни і якості наливної методу. Своїм клієнтам ми рекомендуємо саме цей метод, як найбільш надійний і міцний. Емаль протримається до 20 років. А гарантія на роботу 3 роки.

Чи треба майстру попередньо виїжджати на об'єкт, чи оплачується виїзд майстра для огляду?

Майстру не потрібно попередньо оглядати об'єкт. Всі питання майстер попередньо обговорює з клієнтом по телефону. Як правило цього достатньо, щоб оцінити обсяг і характер необхідних робіт. Отже, нічого не потрібно оплачувати.

Хто буде встановлювати сифон на місце, після того, як висохне нова емаль?

Зазвичай майстри не повертаються для установки сифона. Це робота сантехніка. Вам буде потрібно викликати сантехніка або зробити це самостійно. Однак, деякі майстри надають цю послугу за додаткову плату. Це питання потрібно обговорити або відразу, з оператором по телефону або з майстром, коли він з Вами зв'яжеться.

Що включає безкоштовне гарантійне обслуговування?

Гарантія на роботу з реставрації передбачає безкоштовне усунення дефектів покриття на протязі гарантійного терміну, якщо такі виникнуть не з вини клієнта. Дефекти покриття, що з'явилися з вини клієнта усуваються за додаткову плату, відповідну обсягом робіт.

Чи можна отримати знижку? Як?

Час від часу ми проводимо акції, що дозволяють отримати знижку. Слідкуйте за поточними акціями, і беріть участь в них, виконуючи передбачені умови. Про акції ми повідомляємо на головній сторінці сайту.

Коли і як відбувається оплата виконаної реставрації?

Оплата робиться після закінчення робіт. Потрібно перевірити роботу майстра, і наявність необхідних документів. Після цього оплата здійснюється в повному обсязі, готівкою в руки майстра.

Чи робите ви реставрацію в кредит?

Ні, в кредит ми не працюємо.

1 2 3

Розкажи про нас друзям