ЩО ПОТРІБНО ВРАХОВУВАТИ ПРИ ВИБОРІ МАЙСТРА АБО ФІРМИ ДЛЯ РЕСТАВРАЦІЇ ВАННИ?
Шановні клієнти!
Хочемо нагадати Вам про те, що не слід бути надмірно довірливими і легковажними при виборі майстра для реставрації ванн.
Останнім часом з'явилося багато горе-майстрів, які бажають заробити на цьому виді послуги.
Але в дійсності вони не мають достатньої кваліфікації, досвіду і знань. Бажаючи отримати «швидкі» гроші, вони обіцяють швидко і не дорого виконати замовлення. Як наслідок дуже страждає якість виконаної роботи. В результаті з'явилося багато клієнтів незадоволених якістю реставрації.
Їх негативними відгуками рясніє Інтернет.
Як не опинитися в числі таких, ошуканих, клієнтів?
Якщо Ви шукайте майстра через інтернет, рекомендуємо наступне:
- Перевіряйте сайти, на яких замовляєте реставрацію ванни на наявність негативних відгуків.
Для цього скопіюйте в адресному рядку адресу сайту і вставте його в рядок пошуку.
Перевірте отримані результати, особливо форуми і сайти з відгуками.
- Обов'язково подивіться сторінки «Контакти» і «Про нас».
Там повинна бути конкретна, а не загальна і розмита інформація.
Наприклад якщо з контактів є тільки телефон і E-mail, то це привід задуматися.
- Перевірте наявність відгуків на сайті. На багатьох сайтах відгуки «самописние».
Такі відгуки одноманітні, і часто супроводжуються фотографіями красивих людей.
Насправді, умовити людини залишити відгук, та ще й з фотографією дуже складно.
Якщо на сторінці відгуків немає можливості залишити свій відгук, то 99% відгуки на сайті не реальні.
- Спробуйте перевірити оперативність компанії.
Напишіть будь-яке повідомлення або поставте запитання про реставрацію ванни через форму зв'язку.
Те, коли і як Вам дадуть відповідь, багато що може сказати про цю компанію.
- Зверніть увагу на контент сайту.
Якщо на сайті маса помилок, неточностей і довго не оновлюється інформація, то це теж привід задуматися.
Якщо власник компанії не знаходить час навести порядок на сайті - особі компанії, то ймовірність порядку і організованості в його робочому колективі вкрай мала.
Якщо зробивши дзвінок Ви почуєте оператора, а не майстра, не хвилюйтеся, це нормальне явище. Так працює більшість серйозних компаній, щоб знизити навантаження на майстра, який часто не може відповісти на дзвінок через зайнятість на об'єкті.
Заздалегідь продумайте всі питання і запишіть їх, щоб не забути під час розмови з оператором. Не соромтеся задавати багато запитань. І звертайте увагу на те, як Вам відповідають. Якщо оператор дратівливий зараз, то як він буде вести себе, якщо виникнуть проблеми і Ви знову йому зателефонуйте?
Обов'язково поспілкуйтеся з майстром перш ніж він приїде для виконання замовлення.
Дізнайтеся у нього наступну інформацію:
- Стаж роботи?
- Чи дає він документальну гарантію, або тільки усну?
- Чи надає він які-небудь документи? Які?
- Звертайте увагу на те, як він відповідає на питання - впевнено чи ні.
Зрозуміло, не всі хороші майстри мають великий стаж роботи в сфері реставрації ванн. Кожен майстер одного разу виконував свій перший замовлення. Але, як правило, перш ніж виконати перше замовлення, майстер повинен був отримати навчання і протягом певного часу попрацювати з професіоналом. Тільки після такого навчання можна довіряти майстрові. Не соромтеся задавати питання. Ви платите гроші і тому маєте повне право вимагати від майстра правду, якість і відповідальність.
Ось кілька причин, за якими, можливо, не варто замовляти реставрацію ванни у певного виконавця.
- Вам пропонують реставрацію ванни «німецьким» акрилом Фібер Гласс (Fiber Glass).
Згаданого матеріалу для реставрації ванн не існує в природі. Ви не знайдете ні виробника ні оптового постачальника ні експортера даного матеріалу. На ринку України є тільки вітчизняний акрил і матеріали російського виробництва виготовлені, за словами виробника, із закордонної сировини. До останніх відносяться: Стакріл Еколор (Stacril Ecolor), Пластол (Plastal), ЕкоВанна, СіпоФлекс (SipoFlex) ФіннАкріл (FINNACRYL). Як правило, Фібер Гласс це один зі згаданих, російських матеріалів, розлитий у відра, спеціально виготовлені з відповідним малюнком або наклейкою.
Фібер Гласс вигаданий за двома, основних причин:
1) Негативне ставлення українців до російським товарам.
2) Штучне підняття вартості реставрації ванн.
І те й інше, м'яко кажучи - шахрайство.
Тому, якщо компанія з реставрації ванн обманює Вас, пропонуючи реставрацію ванни акрилом неіснуючого виробника за завищеною ціною, то це насторожує.
Однак, хочемо зазначити що, якість реставрації ванни, в першу чергу, залежить не від вибору матеріалу, а від професіоналізму майстра. При дотриманні всіх необхідних умов в процесі реставрації ванни, використання Фібер Гласс не вплине на якість виконаної роботи. У зв'язку з цим обманює, перш за все, не той, хто з якихось причин працює матеріалом Фібер Гласс, а той хто видає його за імпортний і навмисно завищує вартість реставрації ванни цим матеріалом. Більше про Фібер Гласс читайте тут.
- Вам пропонують наливних ванну за ціною емалюванням.
Таке насправді можливо, але за таких умов:
- компанія платить майстру дуже мало, що позначається на якості виконуваної ним роботи і ступінь відповідальності.
- використовується неповний обсяг акрилу для зниження собівартості матеріалу. Це сильно погіршує якість реставрації ванни.
- Вам пропонують реставрацію ванни за 2 години.
Таке можливо, але тільки в дуже виняткових випадках.
В цілому, якісна реставрація ванни методами Наливна ванна і Емалювання триває не менше 2,5-3 години.
Прискорити цей процес можна тільки виключивши повністю деякі, обов'язкові, етапи процесу реставрації ванни.
Це неминуче призводить до погіршення якості реставрації ванни і зменшення її терміну служби.
Чому ми зацікавлені, щоб Ви залишилися дуже задоволені реставрацією ванни?
Тільки дитина може не розуміти, що ми займаємося реставрацією ванн не заради благодійності, а для того, щоб забезпечувати себе і свої сім'ї. Ваше достаток і позитивні відгуки про реставрацію ванн - це, в чималому ступені, наше майбутнє, і майбутнє наших сімей. Працюючи недобросовісно, ми б ризикували залишитися, в кінцевому результаті, без роботи і засобів до існування. Тому, ми робимо все можливе, щоб у більшості людей було тільки позитивну думку про реставрацію ванн і цю послугу продовжували і далі регулярно замовляти.
Короткий звернення до конкурентам.
Шановні конкуренти!
Можливо, дещо з вищезгаданого Вам доведеться не до душі, і навіть викличе гнів. Якщо наша політика роботи Вас не влаштовує, ми готові це обговорити, але ми категорично проти того, щоб обманювати або якось вводити в оману клієнтів, як це, на жаль, роблять деякі. Обманюючи клієнтів, Ви ризикуєте залишитися без роботи самі і позбавити її інших майстрів.
Переконливе прохання не дзвонити нам і не просити про зміну змісту даної статті для того, щоб недобросовісним майстрам або компаніям по реставрації ванн було зручніше обманювати клієнтів.
Читайте також:
Ремонт ванни - з чого не варто починати?
Пральна машина у ванній - що важливо знати
Скол на ванні, чим і як закрити?